Monday, October 18, 2010

sedey

hati..npe kou begitu sedih..
jgn lah kau begini..
kau akn menyebabkan aku tok mudah mengalirkan airmata
mengapakah kau begini???

mata..begitu byk kau mengalirkan air mata
jgn lah begini
apakah makna airmatamu
adakah kerana kau menyesali segala perbuatan kau???
menyesali segala dosa yg telah kau lakukan

YA ALLAH YA TUHANKU
aku hambamu yang lemah
kuatkanlah aku...
tabahkanlah hatiku...
tetapkan iman ku
lancarkanlah segala urusanku..
mudahkanllah urusanku

Hanya Engkau Yang Maha Mengetahui
segala apa yang tersurat dan tersirat
segala apa yang tersimpan di ruang yang paling dala
di dalam hati dan perasaanku..

kerana Engkau Yang Maha Mendengar
segala rintihan dan isi hatiku yang tersembunyi
serta airmata yang mengalir
dalam diari kehidupanku

aku merintih..aku mengharap..aku merayu..aku meminta..
padaMU Ya Rabbul 'Izzati..

aku lemah
aku tak berdaya
tanpa pimpinaMU
tanpa petunjukMU..

kerana aku tahu
janji ALLAH pasti akan berlaku..
satu masanya pasti akan tiba..

"Allah did not promise that life would be easy,but He did promise to go with you every step of your life with Him by your side..believe in Allah..."

No comments:

Post a Comment